HP DeskJet 2050 J510a

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP DeskJet 2050 J510a op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

t de wit 31-08-2012
Geschreven voor: HP DeskJet 2050 J510a

Ik heb een jaar geleden dit apparaat gekocht.Al meteen na 2 a 3 x printen flinke storingen.Via HP een nieuw apparaat gekregen.Ook deze begaf het na enkele keren.Weggegooid geld.

CarmenH 19-07-2012
Geschreven voor: HP DeskJet 2050 J510a

Deze printer vorig jaar gekocht. Bij het eerste gebruik liep het papier al vast. Na een aantal keer geprobeerd te hebben, printer teruggebracht naar de winkel. Nieuw exemplaar meekregen. In beginsel werkte dit naar behoren. Enkele weken later zelfde probleem. Hoewel dit een goedkope printer was, toch 40 euro naar de gallemiezen. Geen HP meer voor mij.

bonita1 09-01-2012
Geschreven voor: HP DeskJet 2050 J510a

Scherpe prints en scan, het gebruik is zeer eenvoudig, dus ideaal voor huis-, tuin- en keukengebruik zeg maar.
Ook geen mega-uitgebreid boekwerk als handleiding, maar een overzichtelijk snel stappen plan bijlage, zodat je direkt aan de slag kunt.

kooiw00 10-09-2011
Geschreven voor: HP DeskJet 2050 J510a

Goede printer voor weinig geld. Minder handig vind ik het laden van papier aan de achterzijde. Ook de inktpatronen zijn niet goedkoop. Wat in een eerder review wordt aangegeven dat de inktpatronen niet zo duur zijn is wel waar. Maar er wordt vergeten dat er maar 3 ml in zit. Dus minder inkt en dat bijna voor dezelfde prijs als bij mijn eerdere inktpatronen (nr 21 en 22) waar 5 ml inzit. Printer print wel vlot.
Duurzaamheid kan ik niets over zeggen omdat ik de printer net een paar dagen heb gekocht.

Martijn Groenhof 03-09-2011
Geschreven voor: HP DeskJet 2050 J510a

Doordat me vorige printer stuk ging, moest ik maar een andere kopen. Gekozen voor deze. Voor mij is het goed genoeg. Print weinig en de inkt kun je al voor weinig geld kopen. Bij sommige winkels kost de zwarte inkt nog geen 14 euro en de kleur nog geen 17 euro.

Anoniem 07-07-2011
Geschreven voor: HP DeskJet 2050 J510a

Dit goedkoopste printertje van HP bewijst nog maar eens dat het ook voor weinig kan! (gekocht bij Expert voor 42 euro).
Mijn vorige printer was een Lexmark uit het jaar 2005, wat een verschil met snelheid ongeloofijk!
Deze is werkelijk vliegensvlug, wel maakt hij 5 maal meer herrie maar dat neem ik voor lief.
Ook het installeren ervan is zo gepiept, niets aan het handje dus.
Qua duurzaamheid moet het zich nog bewijzen natuurlijk.
Wie goed en goedkoop wilt printen/scannen/kopieëren heeft aan deze een goeie!

HP2050Prnter 11-05-2011
Geschreven voor: HP DeskJet 2050 J510a

Na 2 dagen en maximaal 70 blaadjes al 2 cartridges verspild! Als ik dit had geweten had ik hem niet gekocht, afdrukkwaliteit is wel oke, maar de printer vreet alsof hij jaren niet gegeten heeft!

tonko 28-03-2011

Superprintertje voor weinig.

Doet precies wat het moet doen. Uitstekende afdrukken (ook in kleur) in zeer redelijk tempo en met weinig geluid.En ook nog handig: print laaste pagina van een setje eerst, zodat ze meteen in de goede volgorde liggen. Ook de scanresolutie is prima.
Redelijk geprijsde cartridges (20 Euro voor 8 ml ZW)
Voor huis, tuin en keukengebruik uitstekend.

Installatieinstructies uitsluitend via een tekening.
Houdt niet over qua duidelijkheid.
Installatie-CD startte niet vanzelf. Ik moest de installatie initieren via het "setup" bestandje op de CD. Dat was nergens aangegeven.